Известие

Collapse
No announcement yet.

Kaтализатор->резонансно гърне

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Kaтализатор->резонансно гърне

    Така, поради запушен катализатор реших да го заменя с резонансно гърне(ако бъркам името моля да ме поправите). До тук добре, колата се отпуши сега ускорява доста по-добре, за разхода още не мога да кажа, но се появи един недостатък от направената интервенция. Около 2200-2500 оборота се получава едно много неприятно бучене, което изчезва след тези обороти. Гърнето е слагано в Ем Комплект 33 и според техния каталог би трябвало да е аналог на катализатора. Бих искал да запитам колегите, които са правили подобно нещо, за резултата при тях и дали това е отстранимо по някакъв начин или се налага нова смена. Колата е от подписа.
    Alfa Romeo 156 TS 2.0


  • #2
    Първоначално публикувано от frameframe Покажи съобщение
    Така, поради запушен катализатор реших да го заменя с резонансно гърне(ако бъркам името моля да ме поправите). До тук добре, колата се отпуши сега ускорява доста по-добре, за разхода още не мога да кажа, но се появи един недостатък от направената интервенция. Около 2200-2500 оборота се получава едно много неприятно бучене, което изчезва след тези обороти. Гърнето е слагано в Ем Комплект 33 и според техния каталог би трябвало да е аналог на катализатора. Бих искал да запитам колегите, които са правили подобно нещо, за резултата при тях и дали това е отстранимо по някакъв начин или се налага нова смена. Колата е от подписа.
    Казва се резонантно гърне и това което се е получило е напълно нормално, просто този дрънчащ звук е неизбежен...
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #3
      Няма идеално щастие, това се получава понякога като се махне катализатора, но ако питат мен, с него или без, при положение че отдавна е взел-дал, да се маха на момента...
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от frameframe Покажи съобщение
        Така, поради запушен катализатор реших да го заменя с резонансно гърне(ако бъркам името моля да ме поправите). До тук добре, колата се отпуши сега ускорява доста по-добре, за разхода още не мога да кажа, но се появи един недостатък от направената интервенция. Около 2200-2500 оборота се получава едно много неприятно бучене, което изчезва след тези обороти. Гърнето е слагано в Ем Комплект 33 и според техния каталог би трябвало да е аналог на катализатора. Бих искал да запитам колегите, които са правили подобно нещо, за резултата при тях и дали това е отстранимо по някакъв начин или се налага нова смена. Колата е от подписа.

        Аз пак да изпозлвам темата и да попитам , как разбра , че ти е запушен катализатора , защото гледам си бензинка и то 2.0 ТС като мен и да си попитам и аз.
        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

        Comment


        • #5
          Малко форсираш на място маторя, ако засмърди на яйца или запъртъци значи е за боклука (продваш го, ще ти дадат някой лев за него)
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
          Горе главата, нищо че е празна...

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
            Малко форсираш на място маторя, ако засмърди на яйца или запъртъци значи е за боклука (продваш го, ще ти дадат някой лев за него)
            Къде ги купуват?
            156 2.4JTD 136+ PS

            Comment


            • #7
              Където сменят гърнета

              ---------- Post added at 22:44 ---------- Previous post was at 22:25 ----------

              Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
              Казва се резонантно гърне и това което се е получило е напълно нормално, просто този дрънчащ звук е неизбежен...
              А дали не се казва "резонаторно"?!? И това, което се е получило, въобще не е нормално, според мен ...

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                Аз пак да изпозлвам темата и да попитам , как разбра , че ти е запушен катализатора , защото гледам си бензинка и то 2.0 ТС като мен и да си попитам и аз.
                Гледаш дали ти е на поне 100к км колата.......ако е, значи е заминал.....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #9
                  Хах, Ники че в Бг рядко влизат 10г коли под 200к км, това с км не е гаранция, щото в някой страни сменят и катализатори.
                  Колега поиграй си малко с педала на газта за 1мин и ще разбереш отговора, ако вземе да мирише гадно е ясна работата.
                  Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                  Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                  Горе главата, нищо че е празна...

                  Comment


                  • #10
                    Както казаха колегите при мен симптомите за запушен катализатор бяха: слаба миризма на сяра, слабо избухване на вредните газове от ауспуха и постепенно влошаваща се динамика при ускорение. Що се отнася до това дали е работил самия катализатор силно се съмнявам като въждам какво е изписано на дисплея за изминат пробег.
                    А що се отнася до бученето ми е интересно дали и при теб колега Ферарист е така понеже прочетох, че си направил въпросната интервенция преди време.
                    Alfa Romeo 156 TS 2.0

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                      Хах, Ники че в Бг рядко влизат 10г коли под 200к км, това с км не е гаранция, щото в някой страни сменят и катализатори.
                      Колега поиграй си малко с педала на газта за 1мин и ще разбереш отговора, ако вземе да мирише гадно е ясна работата.
                      Е аз тези дни я карам с отворени прозорци колата , и газ и давам и като спра на светофар не мирише на яйца, но именно това ми е мисълта един катализатор го дават около 100 000 км живот , моята кола е на почти 190 000км , да приемем , че не е сменян , но не мириши на яйца, значи не е запушен , но тук почвам да се чудя дали има някакво частично запушване(примерно да не мириши на яйца , но да не изпуска газове на 100%)?
                      Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                      Comment


                      • #12
                        Ако толкова те боли за катализатора, запази си го след като сложиш резонатор и покарай известно време без него, ако няма подобрение си го върни обратно...
                        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                        FIAT Coupe 16VT
                        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                          Ако толкова те боли за катализатора, запази си го след като сложиш резонатор и покарай известно време без него, ако няма подобрение си го върни обратно...
                          Много играчка иначе бих го направил.
                          Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                          Comment


                          • #14
                            Не го закачай щом е така в момента
                            Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                            Нагоре по стълбата, която води надолу
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
                              Не го закачай щом е така в момента
                              Ами да не го закачам ама карам колата с развалена сонда близо 2 год. докато разбера , че е сдала багажа, сега вече 2-3 месеца я карам с откачена , а гледам пиши , че ако ламбда сонда не е изправна разваля яко катализатора.
                              Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                              Comment

                              Working...
                              X