Така, поради запушен катализатор реших да го заменя с резонансно гърне(ако бъркам името моля да ме поправите). До тук добре, колата се отпуши сега ускорява доста по-добре, за разхода още не мога да кажа, но се появи един недостатък от направената интервенция. Около 2200-2500 оборота се получава едно много неприятно бучене, което изчезва след тези обороти. Гърнето е слагано в Ем Комплект 33 и според техния каталог би трябвало да е аналог на катализатора. Бих искал да запитам колегите, които са правили подобно нещо, за резултата при тях и дали това е отстранимо по някакъв начин или се налага нова смена. Колата е от подписа.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Kaтализатор->резонансно гърне
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от frameframe Покажи съобщениеТака, поради запушен катализатор реших да го заменя с резонансно гърне(ако бъркам името моля да ме поправите). До тук добре, колата се отпуши сега ускорява доста по-добре, за разхода още не мога да кажа, но се появи един недостатък от направената интервенция. Около 2200-2500 оборота се получава едно много неприятно бучене, което изчезва след тези обороти. Гърнето е слагано в Ем Комплект 33 и според техния каталог би трябвало да е аналог на катализатора. Бих искал да запитам колегите, които са правили подобно нещо, за резултата при тях и дали това е отстранимо по някакъв начин или се налага нова смена. Колата е от подписа.156 2.4JTD 136+ PS
-
Няма идеално щастие, това се получава понякога като се махне катализатора, но ако питат мен, с него или без, при положение че отдавна е взел-дал, да се маха на момента..."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от frameframe Покажи съобщениеТака, поради запушен катализатор реших да го заменя с резонансно гърне(ако бъркам името моля да ме поправите). До тук добре, колата се отпуши сега ускорява доста по-добре, за разхода още не мога да кажа, но се появи един недостатък от направената интервенция. Около 2200-2500 оборота се получава едно много неприятно бучене, което изчезва след тези обороти. Гърнето е слагано в Ем Комплект 33 и според техния каталог би трябвало да е аналог на катализатора. Бих искал да запитам колегите, които са правили подобно нещо, за резултата при тях и дали това е отстранимо по някакъв начин или се налага нова смена. Колата е от подписа.
Аз пак да изпозлвам темата и да попитам , как разбра , че ти е запушен катализатора , защото гледам си бензинка и то 2.0 ТС като мен и да си попитам и аз.Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Comment
-
Малко форсираш на място маторя, ако засмърди на яйца или запъртъци значи е за боклука (продваш го, ще ти дадат някой лев за него)Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеМалко форсираш на място маторя, ако засмърди на яйца или запъртъци значи е за боклука (продваш го, ще ти дадат някой лев за него)156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Където сменят гърнета
---------- Post added at 22:44 ---------- Previous post was at 22:25 ----------
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениеКазва се резонантно гърне и това което се е получило е напълно нормално, просто този дрънчащ звук е неизбежен...
Comment
-
Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщениеАз пак да изпозлвам темата и да попитам , как разбра , че ти е запушен катализатора , защото гледам си бензинка и то 2.0 ТС като мен и да си попитам и аз."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Хах, Ники че в Бг рядко влизат 10г коли под 200к км, това с км не е гаранция, щото в някой страни сменят и катализатори.
Колега поиграй си малко с педала на газта за 1мин и ще разбереш отговора, ако вземе да мирише гадно е ясна работата.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Както казаха колегите при мен симптомите за запушен катализатор бяха: слаба миризма на сяра, слабо избухване на вредните газове от ауспуха и постепенно влошаваща се динамика при ускорение. Що се отнася до това дали е работил самия катализатор силно се съмнявам като въждам какво е изписано на дисплея за изминат пробег.
А що се отнася до бученето ми е интересно дали и при теб колега Ферарист е така понеже прочетох, че си направил въпросната интервенция преди време.
Comment
-
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеХах, Ники че в Бг рядко влизат 10г коли под 200к км, това с км не е гаранция, щото в някой страни сменят и катализатори.
Колега поиграй си малко с педала на газта за 1мин и ще разбереш отговора, ако вземе да мирише гадно е ясна работата.Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Comment
-
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениеАко толкова те боли за катализатора, запази си го след като сложиш резонатор и покарай известно време без него, ако няма подобрение си го върни обратно...Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Comment
-
Първоначално публикувано от fred Покажи съобщениеНе го закачай щом е така в моментаAlfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Comment
Comment